Airsoft spēles pamatā ir sižets jeb scenārijs, kurā spēlētājs iejūtas, kādā no karojošajām pusēm. Airsoft sižeti var būt kā vienkārša pretinieku komandas izšaušana, kāda posteņa iekarošana vai izcīnīšana, kartes meklēšana vai kāda cita konkrēta spēles uzdevuma izpilde! Scenāriji airsoftā var būt daudz un dažādi, tamdēļ piedāvājam iekatu dažos no tiem! Šie sižeti var būt gan garāki, pat viens scenārijs visai dienai, gan īsāki atkarībā no spēles stila un dalībnieku vēlmēm pasākumā.

Telpas vai teritorijas ieņemšana

1/3 no airsoft spēlētājiem ir uzdevums ieņemt konkrēta objekta telpas vai teritoriju. Viņiem ir pēc iespējas ilgāk jānotur pozīcijas un jāaizsargā telpas vai teritorija no pretiniekiem. Vislabāk teritorijā vai telpā paslēpt kādu priekšmetu, kas konkrēti jāaizsargā. Ja airsoft spēlētāju - aizsargu nošauj, tad dodas atdzīvoties vai arī skaitās nošauts un dodas uz drošības laukumu. 2/3 no airsoft spēlētājiem ir uzbrucēji, kam uzdevums ir ieņemt aizsargājamo teritoriju un nepieciešamības gadījumā atrast un aiznest noteikto priekšmetu uz konkrēto vietu. Spraigākai spēlei tiek dots laiks, piemēram, 20 vai 30 min, kurās uzdevums ir jāizdara. Ja šo uzdevumu uzbrucēji neveic, tad uzvarējuši ir aizsargi.

Team Deathmatch

Airsoft spēlētāji sadalās divās komandās. Tiek noteiktas katras komandas bāzes dažādās laukuma vietās. Komandu uzdevums ir neitralizēt jeb "izšaut" pretinieku komandas dalībniekus. Spēle noris līdz tiek neitralizēti visi komadas locekļi.

King of The Hill

Spēlē var būt divas vai vairak komandas. To bāžu sākumpunkti ir noteikti vienādos attālumos no ieņemamā punkta vai kalna. Komandu uzdevums ir iegūt kontroli pār kalnu un nosargāt to noteiktu laiku. Komanda kas veic uzdevumu pirmā ir uzvaŗejusi.

Bumbas mīnēšana

Airsoft dalībnieki sadalās divās līdzīgās komandās. Tiek noteiktas 2 bāzes, kur komandas sāk spēli un atdzīvojas pēc noteikta laika savā bāzē. Pa vidu starp bāzēm, diezgan atklātā vietā, novieto BUMBU, kas airsoft spēlētāju komandām jāatmīnē. Atmīnēšana notiek sekojoši - kāds no airsoft komandas pārstāvja pieskrien pie bumbas, paceļ to izstieptā rokā un skaļi, ar sekundes intervālu, skaita līdz 10. Ja viņš izskaita, tad komanda ir uzvarējusi un spēle beidzas, bet, ja skaitot viņu nošauj, tad atgriežas bāzē atdzīvoties un sāk atkal no jauna.

Prezidents

Dalībnieki sadalās divās līdzīgās komandās. Komandām ir noteiktas bāzes – katrai sava. Airsoft spēles laukumā ir paslēpies prezidents. Komandām ir uzdevums katrai uz savu bāzi pirmajai nogādāt prezidentu. Kura komanda to izdara pirmā, tā ir uzvarējusi. Prezidents pārvietojas tikai ejot lēnā solī, ja prezidentam trapa, viņš  skaitās ievainots, apstājās, paceļ roku un skaita skaļi līdz 30. Kamēr prezidents skaita viņu parvietot aizliegts. Tā komanda, kura aizved pirmā prezidentu uz savu bāzi ir uzvarējusi.

Karogi

Spēlētāji sadalās 2 līdzīgās komandās. Spēlē ir 2 bāzes un 2 karogu punkti. Uzdevums ir katrai airsoft komandai aizsargāt savu karogi, lai tas atrastos savā karoga punktā, un nozagt un aiznest pretinieka karogu uz savu karoga punktu. Bāzēs ik pēc laika notiek atdzimšana. Uzvar tā airsoft komanda, kura ir nogādājusi abus karogus savā karogu punktā.

 

Spēļu sižeti var būt arī ne tikai mūsu izdomāti. Ja Jums ir kāda lieliska ideja, kādam sižetam, labprāt uzklausīsim Jūs!

Kontakti

+371 29415744

info@airsoftizklaide.lv